2 Eylül 2014 Salı

'İYİ SEYİRLER TÜRKİYE !' PKK ÇEKİLMEDEN TSK LERİ ÇEKİLİYOR..,...







'İYİ SEYİRLER TÜRKİYE !' PKK ÇEKİLMEDEN TSK LERİ...:



'İYİ SEYİRLER TÜRKİYE !' PKK ÇEKİLMEDEN  TSK LERİ  ÇEKİLİYOR..,

Ahmet Akın

t2174a


2013-05-01 20:55:00
İYİ SEYİRLER TÜRKİYE ! Ahmet Akın/t2174a |  görsel 1
Daha iki gün önce ne demiştim hatırlayın, yani bundan bir önceki yazımdan bahsediyorum... Son cümlesini dikkatle okuyun (Çok yakın bir zamanda Türk askeri bölgeden tamamen el çektirilecektir! Gidişat budur.).

Allah kahretsin! Bu konularla ilgili konuşmaktan, yorum yapmaktan, haklı çıkmaktan, 'felaket tellalığı'ndan (!) bıktım usandım artık! Elimden geldiğince gereksiz diyaloglara girmemeye özen gösterir oldum, uzunca zamandan beridir...
Bu da fazla uzun olmayacak merak etmeyin, kısa keseceğim...

Filmin senaryosu, ana konusuna bağlı kalınarak çizgisinden sapmadan devam ediyor... Çoğu filmde olduğu gibi bu filmin de sonunun 'mutlu son'la noktalanacağı kuvvetle muhtemeldir fakat kimin için 'mutlu son'?..

Film yarıyı çoktan geçti ama en acıklı yeri bundan sonra başlıyor!..

İYİ SEYİRLER TÜRKİYE!..
http://t2174a.blogcu.com/iyi-seyirler-turkiye-ahmet-akin-t2174a/13805882

..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder