27 Mayıs 2019 Pazartesi

17-25 ARALIK OPERASYONU ERDOĞAN BAYRAKTAR FEZLEKESİ., BÖLÜM 4

17-25 ARALIK OPERASYONU ERDOĞAN BAYRAKTAR FEZLEKESİ., BÖLÜM 4


    Diğer taraftan,  22.06.2013 tarihinde H. Avni SİPAHİ, Emrullah TURANLI ile yaptığı telefon görüşmesinde “Mehmet BİRPINAR” 

“MÜSTEŞAR YARDIMCISI YAPIYORUZ, onu çevreyi ona bağlıyoruz” “... O BÜTÜN İŞİMİZİ YAPAR YANİ” diyerek Prof. Dr. Mehmet BİRPINAR’ın müşteşar yardımcısı olarak atanmasını sağlayacağını ve bu atama sonrasında örgüt adına takip ettikleri işlerin daha kolay yürütüleceğini dolaylı olarak ima etmiştir. 

Prof. Dr. Mehmet Emin BİRPINAR, örgüt yöneticisi H. Avni SİPAHİ’nin bu söyleminden yaklaşık 10 gün sonra yani 02/07/2013 tarihinde Çevre Yönetimi Genel Müdürlüğü ve Çevresel Etki Değerlendirmesi, İzin ve Denetim Genel Müdürlüğünden Sorumlu Müsteşar Yardımcılığı görevine atanmıştır. Bunların yanı sıra yapılan teknik takip çalışmalarında Mehmet Emin BİRPINAR’ın şüpheliler Hüseyin Avni SİPAHİ ve Emrullah TURANLI ile yakın ilişki içerisinde olduğu tespit edilmiştir.

Konu ile ilgili birkısım delilere bakıldığında;

18.11.2012 günü saat:15.32’de Hüseyin Avni SİPAHİ’yi (05558225555) Emrullah TURANLI’nın (05322652616) aradığı görüşmede özetle; 
Emrullah’ın “Bütün şikayetleri sıraladım böyle üst üste” dediği, H.Avni’nin “Hı beyefendiye” dediği, Emrullah’ın  “Ben dedim o büyük iş için Mehmet Emine 
dedim kimseye bir şey söyleme onun içinde... onuda bilmiyorum” “Ondan sonra dedim onuda takip etmesi lazım dediki onuda takip etmesin Ağa duyarsa 
dedi kızar dedim yok abi nerden duyacak onu ağa dedim onuda takip etsin dedim” dediği, H.Avni’nin “Senle biz yarın bir araya geleyimde sen alayım ben 
gerekeni konuşuruz ona göre başlarız DÜĞMEYE BASARIZ HİÇ MERAK ETME…” dediği,

22.11.2012 günü saat:16.36’da Hüseyin Avni SİPAHİ’nin (05322413232) Emrullah TURANLI’yı (05322652616) aradığı görüşmede özetle; Emrullah’ın 
“Dün akşam Vakıftan aradılar beni” “Kara haber Vakfa gitmiş” “Dedim Hüseyin SİPAHİ nin gözü aydın” dediği, H.Avni’nin “Yarın BEN SANA DEDİĞİM ŞEKİLDE YAPACAĞIM TAMAM MI” “Çok daha detaylı çok daha iyi olacak bi arkadaşta yola geldi zaten gelse de gelmese de hiç onu ilgilendirmiyor anladın mı dediğimi sana” “Abicim en kestirme en yol o” dediği, Emrullah’ın “Abi ben karışmam sen nasıl uygun görürsen” dediği, 

10.12.2012 günü saat:14.22’de Hüseyin Avni SİPAHİ’nin (05322413232) Emrullah TURANLI’yı (05322652616) aradığı görüşmede özetle; H.Avni’nin 
“Bir saat sonra ödemeyi yapıyorsun bitiyor yani iyi tamam abi” “Allah hayırlı eylesin” dediği, Emrullah’ın “Bizimki ile konuştun mu” dediği, H.Avni’nin 
“Ben abi konuştum tamam mı o şimdi Abbas geliyor ya  Mahmut Abbas burada 3 gün onunla tamam mı” “Görüşürüz daha sonra ... o talimatları da verdi ondan sonra” dediği, Emrullah’ın “Belki gelmiş söyledin mi ona abi bu nedir diye dedin mi” “Ama onu bir şekilde düzeltsin abi gözünü seviyim” dediği, 

02.10.2013 günü saat: 10.31’de Emrullah TURANLI’yı (5322652616) Erdoğan BAYRAKTAR’ın (5305816161) aradığı görüşmede özetle;Emrullah’ın 
“Efendim bakanım” dediği, Erdoğan’ın “Ne var ne yok ne yapıyorsun iyimisin” “Kilo verdin mi” dediği, Emrullah’ın “Allah razı olsun yardımcı oldun fikir 
verdin on kilo gitti kaldı bir on kilo Allahın izniyle onu da vereceğiz” dediği, Erdoğan’ın “Ha tamam SENİN TÜM İŞLERİNE YARDIMCI OLUYORUZ BİZ” dediği, 
Emrullah’ın “Bakanım Allah senden razı olsun, bir fırsatın olduğunda bir gelipte bir derdimi anlatacağım sana” dediği, Erdoğan’ın “Ya neyse ya sen bu 
Okmeydanı Sigorta Hastanesini mi almışsın ya bizim Ruhana onun yıkımını verebilirmisin” dediği, Emrullah’ın “Tabii bakanım ne demek emrin olur” dediği, 
Erdoğan’ın “Sağlam yap mukaveleni bilmem neyini onlarla iyi uşaktır,  yani inşaat mühendisidir yani sen şey yapma sağlam şeyini yap böyle teminat 
meminat yani belki para mara veremezler ama başka türlü kefil mefil teminat al” “SENİN İŞLERİNİN BİR KISMI HALLOLDU BİR KISMI OLUYOR YANİ PROBLEM YOK SENİ HARÇ YATIRMAK İÇİN ÇAĞIRACAKLAR HARÇ ÇIKIYOR BAZI YERLERDE” dediği, Emrullah’ın “Bakanım bir hayrına bu harcı tabii istedikleri 
kadar alıyorlar da sen nasıl emredersen öyle yapacağım zaten” dediği, Erdoğan’ın “Harç canım resmi devletin harcı senden başka bir bağış mağış bir lira istediği yok” dediği, Emrullah’ın “Yok o harcın alt limiti üst limiti var ya bakanım” dediği, Erdoğan’ın “alt limiti yok bir matbudur o ya alt limiti yok fazla bir şey tutmaz o ya” “Ha senden aşırı birşey isterlerse öyle o zaman bize haber verirsin ona bakarız yasal çerçevede iniyorsa aşağıya indiririz bir bak şey yap” 
dediği, Emrullah’ın “Tamam bakayım sen kime talimat verirsen ben gideyim onunla ...” dediği, Erdoğan’ın “Seni ararlar bugün” dediği, 

31.10.2013 günü saat:09.49’da Emrullah TURANLI’yı (05322652616) Erdoğan BAYRAKTAR’ın (05305816161) aradığı görüşmede özetle; Emrullah’ın 
“Allah hayırlı eder inşallah bugün mutlu gün var bakanım” dediği, Erdoğan’ın “Geliyorsun değil mi” dediği, Emrullah’ın “Herhalde bakanım Allah nasip 
eder inşallah” “Bakanım beni bağışlarsan dün seni rahatsız ettim şeyle ilgiliyi bu harçla ilgili önce 1 trilyon dediler yatması gereken onu ben yatırdım sonra dediler ki 5 trilyon yatırman lazım iyi peki dedim o zaman yapacak birşey yok 4 trilyon daha ilave yaptım” “Ondan sonra onu da yatırdım bugün onun bilgisini vereyim hala askıya çıkarmadılar bakanım” dediği, Erdoğan’ın “Onu bugün çıkarırlar” “SEN BİR AN EVEL BAŞLA CANIM UZADI O CANIMIZ SIKILIYOR YA” dediği, Emrullah’ın “Valla bakanım yani utanıyorum sana gelmeye de” “Niye böyle yaptılar bilmiyorum” “Tama sayın bakanım şimdi ben birisini arayabilsem şimdi gönderirim oraya eleman onu alsın” dediği, 

31.10.2013 günü saat:09.53’da M. Ali KAHRAMAN’ı (05333393408) Erdoğan BAYRAKTAR’ın (05305816161) aradığı görüşmede özetle; Erdoğan’ın “Bu şeyin Emrullah’ın şeyini gönder İstanbul’a birisinden ara beni bunu arattır veya ben arayayım onu gelsin alsınlar” dediği, M.Ali’nin “…onların bi ücret ile ilgili şeyi vardı” “%20 yatırdılar bir de teminat verecekti herhalde onu da halledecek” dediği, Erdoğan’ın “O zaman plancısına bir haber ver de” “Yani %20 sini mi yatırdı” “Onun o zaman plancısına ara arattır da, ÇÜNKÜ BU BİLİYORSUN HER TARAFA ULAŞIYOR ÇABUK ORADAN ARIYORLAR BİZE SIKINTI OLUYOR” dediği, 

31.10.2013 günü saat:09.55’da Emrullah TURANLI’yı (05322652616) Erdoğan BAYRAKTAR’ın (05305816161) aradığı görüşmede özetle; Erdoğan’ın 
“Senin plancının telefonu var onlarda şimdi onu arayacaklar verecekler ona evrakları” dediği, Emrullah’ın “BAKANIM ŞEYİ DE ETİLERİ DE HALLETMİŞTİ 
ONA DA EMİR VERMİŞTİ HATIRLARSAN” dediği, Erdoğan’ın “Söylersin bana onu Etileri o da halloluyordu canım bi problem yoktu galiba onda” dediği, 
Emrullah’ın “Yok SEN TALİMAT VERMİŞTİN beni çağırmışlardı o zaman bakanım gitmiştim o Mehmet Ali bey demişti ki bayramdan önce bunlar askıya çıkar  
biter demişti, Allahın izniyle ama herhalde bir yanlış anlaşılma oldu” dediği, Erdoğan’ın “Onu da şey yap bugün onu şey yaparız gelecek şimdi akşam biraz 
sonra öğleden sonra gelir o ikindiye doğru ıı ben de ŞEY YAPARIM SÖYLERİM ONU TEKRAR HALLEDERİZ ONU MERAK ETME” dediği,
24.07.2013 günü saat:14.15’de Mehmet Ali KAHRAMAN’ı (05305820303) Murat KURUM’un (05333093828) aradığı görüşmede özetle; Murat’ın 
“Taşyapı ile geldi konuştuk” “Bu adam diyor ki benim diyor 57 milyon diyor alacağımdı diyor 150 milyon aldım falan aynı teraneyi anlatıp duruyor” 
“Adam da oranla ilgili yüzde 55 anlaşmış benimle tamam mı” “Hani 6 alsa dese ki fazla aldın diyebilme hakkı en fazla 10 milyon liradır” “Anlamıyor benim 
50 trilyonumu ver 50 trilyonumu ver ya dedim ya ben tamam dedim git mahkemede al dedim ne istiyorsan al” dediği, M.Ali’nin “Mahkemede siz ama 
şey yaparsınız zaten orayı değil mi” dediği, Murat’ın “Bunlarla uğraşılır mı abi bunlar şey adamlar ya” dediği, M.Ali’nin “En yukarıya da ulaşıyor ya adamlar” 
dediği, Murat’ın “Abi ulaşsın bence yani oraya da söylemek lazım ya hem BURDAN GELECEKSİN SEN 100 TRİLYON 200 TRİLYON RANT ALACAKSIN, 
PLAN İMAR PLANINI DEĞİŞTİRECEKSİN” dediği, M.Ali’nin “Evet” “Neyse ben onu o zaman şey yapayım onu bakan beye ileteyim de bakan bey şey yapsın 
üst taraf ...”
22.06.2013 günü saat: 16.20’de Emrullah TURANLI’yı (05322652616) Hüseyin Avni SİPAHİ’nin (05338126969) aradığı görüşmede özetle; Hüseyin’in “Mehmet BİRPINAR tanıyorsun onu” “Müsteşar yardımcısı yapıyoruz onu çevreyi ona bağlıyoruz anladın mı dediğimi” “Sesini çıkarma sen tamam mı ondan sonra” “Bu hafta onu vekaleten atayacak oraya tamam mı” “He şimdi onu kimse bilmiyor tamam mı onu götürüyoruz oraya haberin olsun ONDAN SONRA DAHA DA KOLAY, o sen ondan sonra onunla şey yaparsın hatta onu bir ara ne yapıyorsun iyi misin de ... O BÜTÜN İŞİMİZİ YAPAR YANİ haberin olsun bilgin olsun tamam” dediği,

29.06.2013 günü saat:11.39’da Emrullah TURANLI’nın (05322652616) Mehmet Emin BİRPINAR’ı (05306302466) aradığı görüşmede özetle; Emrullah’ın 
“Ben sana bi şey söyleyeyim mi ŞİMDİ KONUŞMAK İSTEMİYORUM DA YAKINDIR GÜNEŞ DOĞACAK KUŞLAR BANA SÖYLEDİ” dediği, M.Emin’in “Öyle mi 
hayırlısı abi hayırlı” dediği, Emrullah’ın “Başka bi şey söylemiyorum yakındır abi” dediği, M.Emin’in “İnşallah orda baş belası adamlar var onlar benimle 
uğraşıyor ama inşallah olur” “Allah razı olsun abi hürmetler ediyorum” dediği, 
27.12.2012 günü saat: 11.28’de Abdullah Oğuz BAYRAKTAR’ı (05327769497) Emrullah TURANLI’nın (05322652616) aradığı görüşmede özetle; 
Abdullah’ın “ABİ ISI İSTASYONU KALORİMETRE SAYAÇ FALAN ÜRETİYORUM YA BEN” “Onlar abi senin şeyler elamanlara bir sor da nerde alımın var neyin 
var neyin yok ya kaçırdık senin işleri ...hep kaçırmışız ya söylememişim sana” dediği, Emrullah’ın “Yarın ben yarın Türkiye ye gelince seni arayayım bir 
araya gelelim bakalım” dediği tespit edilmiştir. 

03- Sağlık Tesisi Yapımı İçin İmar Verilen Ve Taşyapı İnşaate Ait Olan Arsaya, Otel Yapımı İçin İllegal Olarak İmar Alınması;

Taşyapı Yönetim Kurulu Başkanı Emrullah TURANLI’nın, İlimiz Şişli ilçesinde bulunan Bulgar Ortokdoks Kilisesine ait arsayı suç örgütüne müracat ederek 
Özel Proje Alanı ilan ettirdiği yukardaki bölümlerde belirtilmişti. Şüpheli Emrullah TURANLI, bu eylemde başarılı olması üzerine Beşiktaş Geri Görünüm ve 
Etkilenme Bölgesinde Özel Sağlık Alanına (Huzurevi) kalan  12 pafta, 1545 ada, 317 saylılı parselin otel alanına alınması  için suç örgütüne tekrar müracat 
etmiştir.Yapılan araştırmada söz konusu değişikliği yapmak için İstanbul Büyükşehir Belediyesine başvurduğu, hazırlamış olduğu  plan teklifini Büyükşehir Belediye Meclisi tarafından 14.04.2011 tarihinde oybirliği ile reddedildiği tespit edilmiştir.
Söz konusu plan teklifinin bu şartlarda Büyükşehir Belediyesi tarafından onaylanmasının mümkün olmaması nedeniyle suç örgütü yeni bir plan teklifi hazırlattırarak Büyükşehir Belediyesine müracatta bulunmuş ve dosyanın 3 aylık süre içeresinde işlem görmesini engelleyerek 644 sayılı KHK’nin 2/H maddesi uyarınca plan teklifinde yetkiyi Bakanlık Bünyesine aldıkları görülmüştür. Plan değişikliğinde yetkinin Bakanlık alanına girmesinde sonra;   
Şüpheliler arsanın mevcut alanı (Huzurevi) ile  yeni teklifte istenilen fonksiyonun amacı arasında büyük farklılıklar olması nedeniyle, yeni plan teklifinde fonksiyon değişikliği yerine  imar planına  “Apart konaklama üniteleri yapılabilir” notunu ekleyerek bağımsız bölümler oluşturmayı ve söz konusu bölümlerin satışına imkan vermeyi amaçladıkları  Ancak söz konusu plan notunun bağımsız bölümler oluşturarak mülkiyet kurması nedeniyle Bakanlığın çıkardığı genelgeye aykırı nitelik taşıması nedeniyle Erdoğan BAYRAKTAR’ın, şüphelilere arsanın otel alanına dönüşmesine ilişkin yeni bir plan yapmalarını istediği anlaşılmıştır.  Dosya halen Bakanlıkta bulunmaktadır.

Konu ile ilgili şüphelilerin yaptığı görüşmelere bakıldığında;

31.07.2013 günü saat:11.35’da Aytaç ÖLKEBAŞ’ın (05327707019) Emrullah TURANLI/Hüseyin Avni SİPAHİ’nin (05322652616) aradığı görüşmede özetle; 
Emrullah’ın “Aytaç ne haber” dediği, Aytaç’ın “Vallah haber yok en azından bende haber yok dosya Bakanın önünde diyorlar hala bir sonuç gelmedi bana” 
dediği ve telefonu yanında bulunan Hüseyin Avni SİPAHİ’ye verdiği, Hüseyin’in “şimdi öteki dosya biliyorum o diğer dediğimiz şartlarda yapıldı bakanın 
onayında onu biliyorum onu sen geç” dediği, Aytaç’ın “Aynen öyle” dediği, Hüseyin’in “Şimdi Mehmet Ali beyle ben konuştum hatta” “DEDİ Kİ BANA O HUZUR EVİNDE OTELE DÖNÜN DEDİ TAMAM ...” “Hemen ... teklifini yapın dedi hemen DERHAL ONU BAŞLATALIM TAMAM MI” dediği, Aytaç’ın “Tamam tamam olur” dediği, Hüseyin’in “OKEYİNİ ALDIM TAMAM BAKAN BEYİN” “Çok acil yapalım çünkü onu bana hemen getir abi bitireyim dedi onu” dediği, Aytaç’ın “Hemen tamam olur tamam olur tamam” dediği,

01.08.2013 günü saat:19.42’de Aytaç ÖLKEBAŞ’ı (05327707019) Emrullah TURANLI’nın (05322652616) aradığı görüşmede özetle; Emrullah’ın “Bu bizimkiler bana yalan mı söylüyorlar doğru mu söylüyorlar ben anlamadım ... ne oldu” dediği, Aytaç’ın “Şimdi Rumelihisarı ile ilgili mi diğer tarafla ilgili mi” dediği, Emrullah’ın “İkisiyle ilgili de” dediği, Aytaç’ın “RUMELİHİSARI ÜSTÜ DOĞRU BAKAN BEY GERÇEKTEN ŞEY DEMİŞ OTELE ÇEVİRİN DEMİŞ.. biz bi hazırlık yaptık da Emrullah bey sizinle bi konuşmak isterim yarın müsaitseniz plan notlarında neleri nasıl değiştireceğimizi şimdi fonksiyonu değiştiriyoruz da diğer plan notlarında” dediği, Emrullah’ın “... orda yazıyor zaten Huzurevi ve Turistik Tesis” dediği, Aytaç’ın “Yok o huzurevini kaldırın demiş bakan bey otel 
sadece otel yazın demiş” dediği, Emrullah’ın “Tamam ... sil o kadar başka bi şey yok ki sadece huzur evini sileceğiz ordan” dediği, Aytaç’ın “Ama biz bi kaç not yazmıştık ya onları da kaldırtmak istiyorlar ya onları anlatmam lazım size” “yarın uğrayım mı ben size” “4-4 buçuk gibi sizin orada olurum ben inşallah” dediği, Emrullah’ın “Öbür taraf” dediği, Aytaç’ın “Öbür tarafta Şişli ile ilgili bakan beyin önünde ordan hala bi şey çıkmıyor yani her seferinde haftada bir soruyorum daire başkanına da şeye de Mehmet Ali beye de bakan beyden hala bi geri dönüş olmadı bize o konu ile ilgili bakan bey in önünde diyorlar 
dosya biz yoksa her şeyi yazdık çizdik gönderdik” dediği,

02.10.2013 günü saat: 10.31’de Emrullah TURANLI’yı (5322652616) Erdoğan BAYRAKTAR’ın (5305816161) aradığı görüşmede özetle; Emrullah’ın “Efendim 
bakanım” dediği, Erdoğan’ın SENİN TÜM İŞLERİNE YARDIMCI OLUYORUZ BİZ” dediği, Emrullah’ın “Bakanım Allah senden razı olsun bir fırsatın olduğunda 
bir gelipte bir derdimi anlatacağım sana” dediği, Erdoğan’ın “Ya neyse ya sen bu okmeydanı sigorta hastanesini mi almışsın ya bizim Ruhana onun yıkımını 
verebilirmisin” dediği, Emrullah’ın “Tabii bakanım ne demek emrin olur” dediği, Erdoğan’ın “SENİN İŞLERİNİN BİR KISMI HALLOLDU BİR KISMI OLUYOR 
YANİ PROBLEM YOK SENİ HARÇ YATIRMAK İÇİN ÇAĞIRACAKLAR HARÇ ÇIKIYOR BAZI YERLERDE” dediği, Emrullah’ın “o harcın alt limiti üst limiti var ya 
bakanım” dediği, Erdoğan’ın “alt limiti yok bir matbudur o ya alt limiti yok fazla bir şey tutmaz o ya” “Ha senden aşırı birşey isterlerse öyle o zaman bize 
haber verirsin ona bakarız yasal çerçevede iniyorsa aşağıya indiririz bir bak şey yap” dediği, Emrullah’ın “Tamam bakayım sen kime talimat verirsen ben 
gideyim onunla ...” dediği, Erdoğan’ın “Seni ararlar bugün” dediği,

14.12.2013 günü saat: 12.44’te Emrullah TURANLI’nın () Erdoğan BAYRAKTAR’ı (5305816161) aradığı görüşmede özetle; Emrullah’ın “bakanım bir müsait 
olduğunda bir geleyim bir derdim var ...” dediği, Erdoğan’ın “ben Ankaradayım yarın da bütçem var” “Bu şeyle ilgili çok şikayet geliyor bize ya nedir o bu 
Bulgar neyi” dediği, Emrullah’ın “Bulgar Vakfıyla ilgili” dediği, Erdoğan’ın “Vakfı Bulgar Vakfı mı işte Bulgarlara ait o yerle o hazineden almış onu hazineden 
alınan okulda var üzerinde şey ne olacak orda ki şey nedir o meslek Motor Meslek Lisesi devletin okulu” dediği, Emrullah’ın “Bakanım onlar bir yer 
gösterecekler herhalde beyefendi başka bir yere yapacak” dediği, Erdoğan’ın “He çok ş.. şimdi bize devamlı sorular yağmur gibi soru geliyor bize” dediği, 
Emrullah’ın “Doğru bakanım orası” dediği, Erdoğan’ın “... ONAYLADIK ONAYLADIK SENİN ŞEYİ BİTTİ BİZDE BİR İŞİ KALMADI” dediği, Emrullah’ın 
“Bakanım Etilerle ilgili o sen söylemiştin bana hatırlıyor musun Etilerle ilgili sana gelmişti” dediği, Erdoğan’ın “He ONU DA İMZALADIK” dediği, Emrullah’ın 
“Yok daha gelmemiş sana bakanım bana kimse diyor ki daha gitmedi yok gelmedi bir yere gönder beni babanın hayrına nereyi istersen” dediği, Erdoğan’ın “Yok hayır (ARKA PLANDA X ŞAHSA: Şeye bir söylesene ya Mehmet Ali buralarda mı” “bir ara da bir de” “Mehmet Ali yle beni şeyle görüştür beni bu Etilerde bu Emrullah TURANLI nın talebi var ya onunla ilgili Mehmet Ali yle) tamam olur  Emrullah” dediği, Emrullah’ın “Bakanım Allah razı olsun” “Emirlerini 
bekliyorum bakanım” dediği, 

14.12.2013 günü saat:12.46’da Mehmet Ali KAHRAMAN’ı (05333393408) Fatih EKMEKÇİ/Erdoğan BAYRAKTAR’ın  (03124240976) aradığı görüşmede özetle; 
Fatih’in ”Emrullah TURANLI konusuyla ilgili bakan beye aktaracağım seni”  dediği ve telefonu Erdoğan BAYRAKTAR’a aktardığı, Erdoğan’ın “Emrullah beyin 
talebi vardı bu Etilerdi bi imar planı talebi vardı” dediği, M.Ali’nin “O şey bakanım huzurevi ve şey yapacak otel yapacak otel” “Otel yapacak o şeyde bizim 
komisyonda şuanda İstanbul tabiat komisyonunda” “Oradan geçtikten sonra bize gelecek bakanım” “Geri görünümlü orası” “KONUYU BİLİYORUM” dediği, 
Erdoğan’ın “Hı tamam o zaman iyi ben söylerim...” dediği tespit edilmiştir.

5. Cİ BÖLÜM İLE DEVAM EDECEKTİR.,

***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder