7 Şubat 2021 Pazar

AŞILANMA MUAMMASI

AŞILANMA MUAMMASI



DR. TAHİR TAMER KUMKALE

27 Ocak 2021

Felaket başa gelmeden evvel , onu önleyecek ve ona karşı savunulacak gerekleri düşünmek lazımdır. Geldikten sonra dövünmenin faydası yoktur. 
Atatürk (Nutuk -1927)





– Evet Anlayamıyorum…
– Ya da anlamakta zorlanıyorum…
– 74 yaşındayım ve aşılanmakta öncelikli kesimin içindeyim.
– OYSA BENİM ÖNCELİKLİ OLMAMAM GEREKİYOR..
– Ömrümün son demlerine ulaştım , yani yaşam içindeki hedeflerimin sonuna geldim..
– Yaşadığım 74 yıl içinde beni geleceğe taşıyacak yeterli bir eğitim aldım. Kendime ve aileme bakmamı sağlayan bir meslek sahibi oldum. Evlendim. Çocuk sahibi olma mazhariyetine eriştim. İmkanlarım ölçüsünde çocuklarımı yetişirdim ve kendi ayaklarını üzerinde durmalarını sağlayacak eğitim almalarını sağladım. Huzur içinde kimseye muhtaç olmadan yaşamamıza yeterli mütevazi bir ev ve araba sahibi oldum. Ölene kadar bana ve eşime bakacak Sosyal Güvenlik şemsiyesi altında emekliliği hakkettim. Oturduğum yerden ve hiç bir şey üretmeden bana ölene kadar yetecek bir emekli maaşına bağlandım. Çocuklarımı evlendirdim. Allah nasip etti ömrümün son günlerinde bizlere dünyadaki en güzel şey olan torunlara sahip oldum. Ve şimdi torunlarını severek namaz ve niyaz içinde ahirete hazırlanmaktan başka işlevimiz kalmadı.
– Gerçek bu iken 65 yaş üstü adı altında yeni bir sosyal sınıf yaratılarak PANDEMİ tehdidi bahane edilerek evimizde hapse mahkum edildik. Üretimden çekilmiş ve yaşam hedefinin sonuna gelmiş olan bizleri koruyorum adı altında hapsetmenin nedenini anlamam mümkün değil. Bizim nesillerin korunmasının ve daha fazla yaşamamızın ülkemize ve insanlığa ne gibi yararı olacağını anlamakta da zorlanıyorum..
– 65 yaş üstüne getirilen haksız uygulamaların çok yanlış ve gereksiz olduğunu değerlendiriyorum. Ve yöneticilerimizi bu tarihi hatadan dönmeye davet ediyorum.

SAYIN YÖNETİCİLERİMİZ;

– Aşı bulmakta zorlandığınız açıkça görülüyor. Gelen aşıları öncelikli olarak sağlık çalışanlarınıza yapmanız çok doğal ve doğru bir uygulamadır.. Doğru olmayan zaten kıt olan aşıyı uygulamak için 65 yaş üstünün öncelikli olarak değerlendirilmesidir.
– Aşıda öncelik bizim nesillerde değil, evlerine ekmek götürmek için mecburen sokağa çıkma durumunda kalan meslek gruplarında olmalıdır. Güvenlik görevlileri, öğretmenler, belediye çalışanları, esnaf, fabrika işçileri, devlet memurları gibi kesimler biran önce aşılanarak virüsün yayılması önlenmelidir.
– İnşallah akl-ı selim galip gelir ve yöneticilerimiz yaptıkları yanlışın farkına varırlar.

https://kumkale.wordpress.com/2021/01/27/asilanma-muammasi/

****

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder