15 Mart 2015 Pazar

BEN BİR TÜRK'ÜM


BEN BİR TÜRK'ÜM



10 Haziran 2000 Cumartesi 

BEN BİR TÜRK'ÜM

BEN; ORTA ASYA'DAN TÜREYEN,
ANADOLU'DA BÜYÜYEN,
AVRUPA İÇLERİNE YÜRÜYEN TÜRK'ÜM!

BEN; DAĞLARDA GEMİ GEZDİREN,
TAŞLARA DESTANLAR KAZDIRAN,
TARİHİ BAŞTAN YAZDIRAN, TÜRK'ÜM!

BEN ADALETE, BEN MERTLİĞE ÖRNEKLER VEREN,
ÖLÜM-KALIM SAVAŞINA GÜLEREK GİDEN,
YERYÜZÜNDE HER MURADA EREN TÜRK'ÜM!

BEN; SANCAKLARA, TUĞLARA BAŞ EĞDİREN,
BEYLERE, PAŞALARA HİL'AT GİYDİREN,
KILICINI ÜÇ KIT'ADA GEZDİREN TÜRK'ÜM!

BEN; ATİLLA'YI, YAVUZ'U, FATİH'İ VAR EDEN,
KRALLARI, İMPARATORLARI KENDİSİNE YAR EDEN,
DÜŞMANINA DÜNYASINI DAR EDEN TÜRK'ÜM!

BEN; ŞAHLARI, SULTANLARI KUL EDİNEN,
ALTINLARI, ELMASLARI PUL EDİNEN,
İNCİLİ KAFTANLARI ÇUL EDİNEN TÜRK'ÜM!

BEN; ZAFER RÜYASINI GÖRENLERE SAÇ YOLDURAN,
HEZİMETE UĞRATIP, ÜMİTLERİ SOLDURAN,
MÜZELERDE BAŞKÖŞELERİ DOLDURAN TÜRK'ÜM!

BEN; DAMARLARINDA ASİL KANIN AKTIĞI IRKIM,
BENDEN BAHSEDER DESTANIM, AĞITIM, TÜRKÜM,
BEN TÜRKÜM, TAA İLİKLERİME KADAR ATATÜRK'ÜM!

SİZ KİMSİNİZ?

Ertuğrul Zekai Ökte Bey'in 1995 tarihinde yayınlanan ve Türkler'in 12.000 yıllık şanlı geçmişini bütün ayrıntıları ile ortaya koyarak geleceğimine ait hareket tarzlarını belirleyen; " BEN BİR TÜRK'ÜM-TÜRK DÜŞÜNCE VE HAYAT TARZININ TARİHİ GELİŞİMİ isimli kitabının 15 nci sayfasında yer alan ve aziz milletimizi en veciz şekilde ifade eden bu şiiri Türk'ü tanımamakta ve anlamamakta direnen örümcek kafalardaki beyinlere sunuyorum...

Dr. Tahir Tamer Kumkale
10 Haziran 2000 Cumartesi


http://www.kumkale.net/yazi.asp?id=46

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder