21 Ocak 2017 Cumartesi

GÖZÜMÜZ AYDIN SULTANLIK GERİ GELİYOR



GÖZÜMÜZ AYDIN SULTANLIK GERİ GELİYOR,



DR.  TAHİR TAMER KUMKALE

“Ulus, vekillerini seçerken, çok dikkatli ve kıskanç olmalıdır. Ulusun yanılgıdan korunması için tek çıkar yol, düşünce ve davranışlarıyla ulusun güvenini kazanmış siyasal bir partinin, seçimlerde ulusa kılavuzluk etmesidir.”

————————————-


f1569652460_tbmm


97 yıl önce egemenliği padişahtan alarak millete veren, kurtuluş savaşını yapıp Türkiye Cumhuriyetini kuran TBMM; bu defa milletin vekillerinin oylarıyla egemenliği tekrar padişaha devrettiğini açıkladı.


Bu kararla vekillerimiz tüm milli değer yargıları ile birlikte hür iradeleri ile hareket edebilme yeteneklerini kaybettiklerini ortaya koydular.
Şimdi söz tekrar millette. Yani vatanın asli sahiplerinde..


Başına gelebilecekleri aziz milletimiz algılayabilecek mi?


Vekillerinin verdiği egemenliği milletimiz geri alabilecek mi?


Yeniden TBMM duvarlarına ” HAKİMİYET KAYITSIZ ŞARTSIZ MİLLETİNDİR” ibaresi asılabilecek mi?

Benim yetmiş yıllık yaşam tecrübem REFERANDUM’da ayni sonucun çıkacağını söylüyor. Ama umudumuzu da asla kaybetmememiz gerektiğine de inanıyorum.,
Zengin tarihimizin Türklerin en olumsuz şartları dahi son anda olumlu hale getirebildiğinin örnekleri ile dolu olduğunu biliyorum ve Türk insanına güveniyorum.


Haydi milletim.. Tekrar şahlan ve boz üzerinde oynanan şer bütün oyunları..


https://kumkale.wordpress.com/2017/01/21/gozumuz-aydin-sultanlik-geri-geliyor/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder